Strony

niedziela, 10 sierpnia 2014

JUST MARRIED











6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To ja się przyłączam do życzeń Agi CM.
      Wszystkiego najlepszego a przede wszystkim nie ustawania w pielęgnowaniu uczucia, które Was połączyło.

      Usuń
  2. Jaka piękna para! Gratulacje! Wszystkiego najlepszego, niech miłość Was prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani! Wszystkim dziękuję serdecznie w imieniu ... mojej córci. To ona weszła na nową drogę swojego życia. :)
    Ja, choć wolna, nie zamierzam... :D No i nie jestem taka piękna jak Ona... (jakby co ;)... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak cudnie! Gratuluję Córeczki i życzę Jej i wybrańcowi jak najmniej ostrych wiraży na pewnie świetnie wybranej Drodze... Ciebie Klaro pozdrawiam najserdeczniej jako ojciec dwóch córek( jedna wydana, druga w trakcie wydawania). Nie odzywałem się jakiś czas, bo miałem straszne zakręty, choć nie na nowej drodze życia. Jarek

    OdpowiedzUsuń