Strony

wtorek, 24 grudnia 2013

A kiedy płynie kolęda nad światem...






Bo tylko jedna jest noc w takiej bieli
Kiedy do okien sfruwają anieli
By się nowiną radosną podzielić
Byśmy wiedzieli

Że kiedy płynie kolęda nad światem
I spada śniegu cieniutki opłatek
I dary niosą do szopy królowie
Rodzi się człowiek        http://www.youtube.com/watch?v=jNb7xVj7EPc

Kochani! Aby do okien Waszych sfrunęli Anieli i pozostali z Wami na zawsze. Najlepsze życzenia.


W świątecznym prezencie dla Was, link do ciekawego bloga. To kopalnia bardzo interesujących, przydatnych informacji. Moje odkrycie roku 2013 - Ziołowy Zakątek
 Kim jest autorka, Klaudyna Hebda?

 


Wiem, że wiele osób czyta mojego bloga :D więc myślę, że wśród czytelników znajdzie się osoba, która podpowie mi dlaczego, gdy piszę komentarze na innych blogach (a nawet tutaj, na moim blogu), to zamiast K'lary pojawia się tam K@#39;lara? Bardzo mnie to denerwuje (mówiąc delikatnie). Gdyby ktoś zechciał zrobić mi taki prezent pod choinkę... Proszę. :)


Domek z  piernika i choinka. Jak co roku, wykonała moja córcia. :)



.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz