Strony

poniedziałek, 19 listopada 2012

Naturalne aromaty do ciast

Zbliżają się święta a więc czas na ciasta, ciasteczka, torty. Niektóre z nich wymagają świątecznego aromatu cytryny i pomarańczy. Znalazłam na blogu mojej ulubionej Dorotuś  (Doroty Święczkowskiej), przepis na wykonanie naturalnych aromatów do ciast.

http://www.mojewypieki.com/przepis/ekstrakt-pomaranczowy-i-cytrynowy


Ja już zrobiłam swoje aromaty. Czekam teraz aż nabiorą mocy. Wy też nie zwlekajcie bo im dłużej stoją tym są lepsze a do świąt już niedaleko. :)



.

1 komentarz:

  1. Taki zapachy kojarzą mi się ze zbliżającymi świętami... Mój sposób na kandyzowaną skórkę pomarańczową to: zagotowanie w rondelku z wodą i cukrem (szklanka wody, szklanka cukru) obranej skórki z dwóch pomarańczy, aż większość wody odparuje a skórka zrobi się jakby szklista. Jak ostygnie skórkę przechowuję w szczelnie zamkniętym woreczku. Mam nadzieję, że aromat się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń