Strony

wtorek, 8 stycznia 2013

Lirycznie (1)


Ani ust, ani sił...


Zbudujemy wielką łódź
damy jej na imię miłość
popłyniemy morzem nut
tam gdzie jeszcze nas nie było
Ty za sterem ja na niebie
twoja gwiazda i natchnienie
kiedy fali ostry grzebień
wiedzie nas na pokuszenie
Dzień po dniu krople słone
i wiatr masz we włosach srebrny pył
wypisujesz mi na żaglach czułe słowa
a ja już nie mam ust
by więcej kochać ani sił by całować
Popłyniemy w taki rejs
od pościeli do pościeli
że nie będzie na nas miejsc
których byśmy nie dotknęli
Dzień po dniu krople słone i wiatr masz we włosach
srebrny pył
Wypisujesz mi na żaglach czułe słowa
a ja już nie mam ust by więcej kochać
ani sił by całować*

http://www.youtube.com/watch?v=JS6xyna2a1g



W zamyśle tego cyklu jest prezentacja utworów muzycznych, popularnych piosenek, które wyróżniają się pięknym tekstem, muzyką i wykonaniem. Na początek mistrz - Andrzej Sikorowski i Grupa Pod Budą.

Autor: Andrzej Sikorowski  
Kompozytor: Jan Hnatowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz