Strony

czwartek, 28 listopada 2013

Czytelnia




Lepiej zapobiegać niż leczyć - stały tytuł artykułu wstępnego redaktora naczelnego, Krzysztofa Kamińskiego, w kwartalniku "Porady na zdrowie" jest równocześnie wskazówką dla czytelnika, co do tematyki czasopisma.
Piszą tu znawcy tematu, ludzie od lat związani z tematyką prozdrowotną: terapeuci, biolodzy, zielarze, lekarze. Artykuły zebrane w działach; leki naturalne, żywność, ekologia, naturaliści, porady praktyczne.
Ciekawa tematyka, ale też język artykułów: jasny, zrozumiały, bez pseudonaukowego zadęcia, sprawiają, że czyta się to czasopismo z wielką przyjemnością, z zainteresowaniem.
Prenumerata roczna to koszt tylko 27 złotych a redakcja wysyła zeszyty gratis!
Można zamówić archiwalne numery. Szczegóły na stronie pisma.http://www.poradynazdrowie.manpol.pl/
Dla początkujących miłośników ziół i zdrowego stylu życia - jak znalazł. :D, znaczy: ja znalazłam dla Was. :D

2 komentarze:

  1. TEŻ prenumeruje i są na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to w Twoim poście na forum zielarskim, spotkałam ten tytuł, poczytałam i prenumeruję. Same ciekawe artykuły. :)

      Usuń