Strony

sobota, 25 maja 2013

Weekendowe rytmy (5)



Halo Kochani! :D
Macie już dość wątroby, prawda? Mówiono mi, że niektórzy, jak to czytają, dostają plam na twarzy... :D Wątrobowych?
Dlatego dziś rytmy na weekend podwójne.
Nic tak dobrze nie poprawia nastroju jak muzyka. A, jeszcze taniec, bo - tylko dance wciąż ma sens.
Wiem, mówiłam to już, ale to wciąż aktualne jest, Kochani. :D

Najpierw to: Close To You. Męski głos w tym duecie to Grzegorz Turnau. Dacie wiarę? No ja też jestem zdziwiona, za każdym razem jak tego słucham. :D
Posłuchajcie. Lekko smędzi, ale na ukojenie - dobre, bardzo dobre...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=83gL5dLIet4



A teraz wprawiamy się w energetyczny nastrój.
Można polatać w domu na miotle albo pójść w tany z odkurzaczem. :D

I coś na deser:
Wiem, jestem taką niegrzeczną dziewczynką. Mówię Ci, nie jestem aniołem. :D
http://www.youtube.com/watch?v=BcSS_Tg54l0



Ale może jestem Dobrą Wróżką?


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz