Strony

piątek, 23 grudnia 2011

Pada śnieg

U mnie już biało. Trochę śniegu i nastrój duuużo lepszy.Trochę śniegu...
Dom i ogród w świątecznej aurze. 



Rano pojechałam do Leroy Merlin, zwanego swojsko 'Merlinmonroł', żeby dokupić czerwonych bombek na choinki w ogrodzie. Myślałam, że jakiś tajfun przeszedł przez sklep - wszystko wymiecione. Zostały marne resztki, najczęściej obtłuczone.
Przez resztę dnia piekłam, gotowałam, sprzątałam, dekorowałam i wiecie co? - wcale, tego roku, nie jestem zmęczona :).






Pomarańczowo-goździkowo pachnie w całym domu więc na koniec dnia zróbcie sobie 
królewską kąpiel.
Do wanny z gorącą wodą wrzućcie pół kilograma soli jodobromowej (najtańsza bocheńska) ale może też być zwykła sól kuchenna, wlejcie 2-3 łyżki oleju z pestek winogron, dodajcie kilkanaście kropel olejku pichtowego. Najlepsze Spa wysiada :).














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz